Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De trein is altijd een beetje reizen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De trein is altijd een beetje reizen

6 sec - f/11 - ISO 80 - 35 mm - ND1.8

Afbeelding zoals ze eruit ziet voor upload naar Flickr: https://www.dropbox.com/s/c6vxoc7cqg..._1603.jpg?dl=0

Flickr:

Last edited by vanzwolle; 8 juli 2015, 11:47. Reden: Toevoeging link naar originele afbeelding
    Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

Re: De trein is altijd een beetje reizen

Vind ik zeer knap helder beeld met de reflectie in de trein!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Knappe in beeld zetting.
      Mvg Suske

Comment

Dit vind ik een hele mooie .
        Enkel een beetje jammer van de witte lijntjes langs de stroomdraden (iets te veel verscherpt ? - waar ik ook regelmatig tegen zondig ).

Comment

Heel knap gedaan. Doet me een beetje denken aan een nachtfotografie-foto van mezelf begin dit jaar.
          De witte lijnen rond de leidingen (halo) storen me ook een beetje, zeker als je het in fullscreen bekijkt.
          Ook het rood van de slagbomen zouden een klein beetje verzadigd mogen worden. Komt heel fel over, maar dat heeft ook te maken met de nakende zonsondergang.

Knap beeld toch hoor
          Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
          Mijn fotoalbums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Dit vind ik een hele mooie .
            Enkel een beetje jammer van de witte lijntjes langs de stroomdraden (iets te veel verscherpt ? - waar ik ook regelmatig tegen zondig ).
            Die witte lijntjes langs de stroomdraden waren me nog niet opgevallen, deze zijn er blijkbaar bijgekomen na het uploaden naar Flickr, want mijn originele afbeelding voor upload heeft die halo niet !
            Ik heb een link toegevoegd naar de afbeelding zoals ze eruit ziet voor upload naar Flickr.
            Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

Comment

Mooi gedaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanzwolle Bekijk bericht
                Die witte lijntjes langs de stroomdraden waren me nog niet opgevallen, deze zijn er blijkbaar bijgekomen na het uploaden naar Flickr, want mijn originele afbeelding voor upload heeft die halo niet !
                Ik heb een link toegevoegd naar de afbeelding zoals ze eruit ziet voor upload naar Flickr.
                Je ziet ze toch, maar veel minder.

Comment

Leuk met die imaginaire trein, Mooi voor op een kaftje van de NMBS.

Comment

Toch zeer mooi gedaan.

Comment

Working...
                    X