[IMG][/IMG]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het dek schrobben
Collapse
X
-
-
Re: Het dek schrobben
Kan enkel mijn voorganger volgen. Wanneer je het overtollige blauw er uit haalt komt het mooie licht heel wat beter tot zijn recht.
In deze heb ik eens van de helft van de foto het teveel aan blauw er uit gehaald.
Ik weet niet met welk fotobewerkingprogramma je werkt en daarom heeft het geen zin om mijn methode te geven.
Er zijn trouwens tig methodes om het te doen, zoek maar eens op blauwzweem verwijderen.
PS Als ik de foto achter de link moet verwijderen laat je het maar weten.
Comment
-
@Djivan: Nu ik je nabewerking zie, zie ik de blauwzweem ook. Het zal aan mijn ogen liggen. Die zijn niet meer van de jongste. Ben een leek in nabewerking. Probeer wat te klooien in capture NX. Bedankt voor de info en laat je link maar staan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht@Djivan: Nu ik je nabewerking zie, zie ik de blauwzweem ook. Het zal aan mijn ogen liggen. Die zijn niet meer van de jongste. Ben een leek in nabewerking. Probeer wat te klooien in capture NX. Bedankt voor de info en laat je link maar staan.
Ouderdom mag geen beletsel zijn om bij te leren, dat doe ik zelf nog bijna elke dag... en ik kan/ken het nog niet voldoende.
PS Qua nabewerking kan je reeds heel wat, en meestal meer dan voldoende, met het gratis programma GIMP.
Misschien moet je dat eens proberen (Capture NX ken ik niet).
Comment
-
Comment