Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klaar voor de les paaldansen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Klaar voor de les paaldansen?

vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Klaar voor de les paaldansen?

Sien, je hebt op deze foto nogal last van chromatische abberatie(zie de masten)indien je niet weet hoe je dit kan oplossen heb ik een linkje bijgevoegd omdat ik weet dat je met LR werkt ;
    Leer hoe je chromatische aberratie kunt verwijderen met Adobe Lightroom 4 en 5. Nooit meer last van vervelende paarse of roze randjes bij lijnen op de foto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
      Sien, je hebt op deze foto nogal last van chromatische abberatie(zie de masten)indien je niet weet hoe je dit kan oplossen heb ik een linkje bijgevoegd omdat ik weet dat je met LR werkt ;
      https://www.maartenvandekamp.nl/adob...che-aberratie/
      Bedankt voor deze link, interessante uitleg.
      De foto vind ik niet slecht, een goede dieptewerking door de palen en mooie repetitie van de meeuwen. De masten staan er op, daar kan je waarschijnlijk niet veel aan veranderen, maar hebben voor mij geen meerwaarde aan de foto.

Comment

Ik vind het toch een leuke foto (ondanks de chromatische aberratie).

@JPR dank voor de link. Ik heb een aantal foto's in de collectie waar ik dat zeker op zal kunnen toepassen !
        Mvg Philip

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
          https://www.maartenvandekamp.nl/adob...che-aberratie/
          Bedankt voor je leerzame opmerking, uitgeprobeert!
          Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
          De foto vind ik niet slecht, een goede dieptewerking door de palen en mooie repetitie van de meeuwen. De masten staan er op, daar kan je waarschijnlijk niet veel aan veranderen, maar hebben voor mij geen meerwaarde aan de foto.
          dank!!!

Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht

@JPR dank voor de link. Ik heb een aantal foto's in de collectie waar ik dat zeker op zal kunnen toepassen !
          bedankt!

Comment

Inderdaad wat drukke achtergrond door de vele masten.
            Maar wat doe je er aan hé, wegclonen zou wel hééél wat werk/geduld vergen.

PS Je handtekening valt hier een beetje uit de toon Sien, omdat er slechts een stukje van te zien is.
            Ik was me al aan het afvragen wat hangt/vliegt er daar aan die paal .
            Indien je ze er per se in wilt had je ze beter grijs of zo gemaakt ivp zwart.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Inderdaad wat drukke achtergrond door de vele masten.
              Maar wat doe je er aan hé, wegclonen zou wel hééél wat werk/geduld vergen.

PS Je handtekening valt hier een beetje uit de toon Sien, omdat er slechts een stukje van te zien is.
              Ik was me al aan het afvragen wat hangt/vliegt er daar aan die paal .
              Indien je ze er per se in wilt had je ze beter grijs of zo gemaakt ivp zwart.
              idd goed opgemerkt!!! eigen lijk word(handtekening) dat verwaarloost door me! bedankt Djivan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
                Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                Bedankt voor je leerzame opmerking, uitgeprobeert!

dank!!!

bedankt!
                Graag gedaan, ben ook blij als mij iemand helpt.

Comment

Working...
                X