Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tussen het riet
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Tussen het riet
het zelfde gedacht als JPR
Comment
-
-
Ik vind het een supermooie foto die "het moment" perfect weergeeft. Hey, kijk daar....ne kikker ....klik. Rietstengel ? So what? , That's nature !Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtJe kan nu gaan zeuren over de rietstengel voor de kikker ..... Ik vindt dit een mooie foto, mooi gezien.
Kan nog veel beter, maar deze is in de rapte gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtOf je maakt dat er niet over gezeurd hoeft te worden
Kan nog veel beter, maar deze is in de rapte gedaan.
De kikker een duwtje geven dat hij op een andere plaats gaat zitten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtEn hoe zou je dat dan doen in die omstandigheden, van op een brug?
De kikker een duwtje geven dat hij op een andere plaats gaat zitten ?
Als ik de link/foto terug moet verwijderen geef je me maar een seintje.
Ter info : met mijn eerste zin bedoel ik niks, er zit gewoon een foto achter de link.
met mijn tweede zin bedoel ik dat ik er weinig tijd aan besteed heb in PS om de rietstengel te verwijderen, dat ik het dus nog beter zou kunnen indien ik er meer tijd aan had besteed.
Jij reageert alsof ik ergens zou geschreven hebben dat ik een betere foto zou gemaakt hebben !?
Achter de link is het gewoon jouw foto toch met de rietstengel weggecloond !?
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je niet gezien had dat de zin in het blauw was waardoor je kon uitmaken dat er een foto achter zat !?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtBegrijp je reactie niet goed... tenzij je de foto achter m'n link niet geopend hebt natuurlijk ?
Als ik de link/foto terug moet verwijderen geef je me maar een seintje.
Ter info : met mijn eerste zin bedoel ik niks, er zit gewoon een foto achter de link.
met mijn tweede zin bedoel ik dat ik er weinig tijd aan besteed heb in PS om de rietstengel te verwijderen, dat ik het dus nog beter zou kunnen indien ik er meer tijd aan had besteed.
Jij reageert alsof ik ergens zou geschreven hebben dat ik een betere foto zou gemaakt hebben !?
Achter de link is het gewoon jouw foto toch met de rietstengel weggecloond !?
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je niet gezien had dat de zin in het blauw was waardoor je kon uitmaken dat er een foto achter zat !?
haha, aan het uur van mijn reactie te zien zal je waarschijnlijk kunnen uitmaken dat ik nog maar net wakker was.
Ik had dit vlug op de ipad bekeken en inderdaad niet opgemerkt dat uw foto achter een link zat ()
Mooi gedaan, nu begrijp ik uw reactie veel beter.
Ik zal toch dringend eens een cursus PS moeten volgen, alleen wanneer????
Bedankt, link mag uiteraard blijven staan, nogmaals, heel mooi gedaan.
Hopelijk was uw uur van de reactie niet te wijten aan een hele avond werken aan mijn foto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichthaha, aan het uur van mijn reactie te zien zal je waarschijnlijk kunnen uitmaken dat ik nog maar net wakker was.
Ik had dit vlug op de ipad bekeken en inderdaad niet opgemerkt dat uw foto achter een link zat ()
Mooi gedaan, nu begrijp ik uw reactie veel beter.
Ik zal toch dringend eens een cursus PS moeten volgen, alleen wanneer????
Bedankt, link mag uiteraard blijven staan, nogmaals, heel mooi gedaan.
Hopelijk was uw uur van de reactie niet te wijten aan een hele avond werken aan mijn foto
Op het tweede : nee hoor, ik slaap wanneer ik moe ben, is dat overdag of overnacht, het maakt mij niets uit .
Comment
Comment