Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clematis Macro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Clematis Macro

Prachtige bloem !
    [IMG][/IMG]
    Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

Re: Clematis Macro

Voor mij had je hier het diafragma iets meer mogen dichtknijpen zodat je achterste meeldraden ook scherp had.

Comment

Inderdaad JPR maar dit is getrokken met een Smartphone Samsung S2 en een lensje van 8 euro (een gadget eigenlijk). Komt daarbij dat ik alles trek uit de losse hand hiermee. Ik vrees dat zulke instellingen niet echt mogelijk zijn dan. Maar ik heb nu een mooie 2dehands Canon500D op de kop kunnen tikken en ben nu op zoek naar goede extension tubes. Het zou dan moeten beteren hoop ik :-) . En ik ga dan zeker deze foto opnieuw proberen te maken met jou raad in acht genomen.
      Dank voor je comment.

Werner
      Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

Comment

Petje af om dit al met dergelijk materiaal en in zo'n omstandigheden te nemen.

Comment

Knap gedaan
          Peter
          mijn website : klik

Comment

zeer knap en leuk spartphone materiaal....... ( Samsung GT-I9100 ), grapje ken er niks van, stond in je exif's
            mvg Bruno D.G.
            Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

'k ben al nieuwsgierig wat je met je Canon500D zal bereiken.
              digitaal impressionist

Comment

Bedankt mannen om met jullie mooie comments een beginnend amateurke een hart onder de riem steken. Ik neem alle tips in me op en ga er mee aan de slag. Hopelijk heb ik morgen de tubes en kan ik gaan experimenteren.
                Ik heb nog zoveel foto's waar ik jullie mening over zou willen maar ik denk niet dat dat de bedoeling is van het forum.

Werner

Comment

Working...
                X