![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/38492177/juli%2015/IMG_4805-bewerkt.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
High Chaperral!
Collapse
X
-
-
-
Re: High Chaperral!
Mooi beeld hoor, knappe compo van uit een zeer goed gekozen standpunt.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi beeld hoor, knappe compo van uit een zeer goed gekozen standpunt.
Passende titel al had ik meer beesten verwachtOorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht+1. Mooi gedaanOorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtsluit ik me volledig bij aanOorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtWie komt wie nu tegen ? Mooi beeld en misschien kom ik er volgende week ook nog dergelijke exemplaren tegenOorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtGoed gespot en in beeld gebrachtvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Vind deze een hele mooie, alleen vind ik de kleur van de galoway(geloof dat deze zo noemt) een beetje te oranje is. Probeer eens voor u zelf in LR(weet dat je dat gebruikt) bij HSL selecteer je verzadiging, en dan met dat cirkeltje ga je op het rund staan en verminder de verzadiging eens van oranje tot ong. -27. Ik vind dat die kleur dan meer de natuurlijk kleur van het rund benaderd.Last edited by Guest22; 2 juli 2015, 23:09.
Comment
Comment