Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
grafitti op natuurlijke wijze belicht
Collapse
X
-
-
Comment
-
Re: grafitti op natuurlijke wijze belicht
andere ook,zit met handen in het haar!Last edited by Red Falcon; 1 juli 2015, 15:55.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtGoed opgemerktvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtSpeciale foto waarvan ik me afvraag hoe en waar die gemaakt is - das een positieve comment
Maar de lichtvlekken in het midden zijn wel compleet uitgebrand
Petervriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtTiens, beide foto's zijn verwijderd blijkbaar.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Sien,
Delen die echt uitgebrand zijn kan je in de nabewerking niet meer terughalen hoor.
De maximale waarde (jpg waarde 255 in het histogram) is gewoon bereikt - de maat is vol eigenlijk - en alle detail is weg op die plaats.
Door "terug te schroeven" heb je de vlekken grijs gemaakt ipv wit - maar het detail of de structuur komt op die plaatsen niet meer teruG - 't zit gewoon niet in de foto;
Enige mogelijkheid is om daarop te letten tijdens het fotograferen (hooglichten nakijken en histogram bezien).
Niet slecht bedoeld hoor - ik weet er zijn zoveel aandachtpuntjes en men vergeet rap iets
Maar dat maakt dat fotografie een uitdaging blijft
En ik blijf het een speciale foto vinden
Petermijn website : klik
Comment
-
Comment