Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Awel, ik weet niet goed wat ik met deze foto moet. Ik ga toch proberen iets zinnigs te schrijven. Als ik naar je muurtje kijk, heb ik de indruk dat je was last hebt van lensperspectief(hoop dat het woord juist is), je ziet nml dat je muurtje een beetje naar binnen valt. Mss was de foto ook iets sterker geweest als die passant de foto ingeloopen kwam ipv dat ie er uit gaat.( deze commentaar is met enige reservatie, want heb eigenlijk nog niet veel ervaring )
Awel, ik weet niet goed wat ik met deze foto moet. Ik ga toch proberen iets zinnigs te schrijven. Als ik naar je muurtje kijk, heb ik de indruk dat je was last hebt van lensperspectief(hoop dat het woord juist is), je ziet nml dat je muurtje een beetje naar binnen valt. Mss was de foto ook iets sterker geweest als die passant de foto ingeloopen kwam ipv dat ie er uit gaat.( deze commentaar is met enige reservatie, want heb eigenlijk nog niet veel ervaring )
Dank voor je reactie. Volkomen gelijk heb je, zo'n foto moet recht zijn. Er liepen op dat ogenblik heel veel mensen langs en ik wilde er maar één. Dat werd dus dit moment
Volkomen eens, maar ik krijg ook de indruk dat je niet juist in het midden staat. als men lijnwerking bekijkt stel ik vast de rechtse lijn bijna uit de hoek vertrekt en de linkse er meer van verwijderd is. symmetrie nastreven zou hier beter tot uiting komen.
Mvg
Suske
Comment