Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
in men jacht op vogelkes heb ik toch ook wel oog voor andere dingen...zo vielen me deze klaprozen die het toch o zo mooi deden in moeilijke (netels) omstandigheden...
Mooi van kleur en scherpte waar je ze wilde, maar voor mij staan er teveel zaken in de weg vóór de klaprozen die met nogal wat aandacht gaan lopen.
Ik persoonlijk zou eerst één en ander weggeplukt hebben voor ik de foto maakte.
Vandaar in je titel 'in moeilijke omstandigheden', maar toch.
Over kaders schrijf ik hier niks meer, tenzij het zo'n zwaar zwart rouwkader is dat geenszins bij de foto past.
Mooi van kleur, de eerste twee sprieten had ik ook weeggeduwd denk ik. Dan klopte je titel nog en kwamen je rozen nog meer tot hun recht. Nu storen deze sprietjes een beetje het zicht.
Allen hartelijk dank voor de opbouwende reacties...maar ik was niet in de mogelijkheid om ook maar iets te verwijderen voor de klaprozen..'en redelijk brede beek stond er tussen...en ik ben eigenlijk niet zo echt voor een wijziging in het beeld. Wat de kadering betreft ben ik pas mee begonnen, is natuurlijk iets persoonlijk maar ik tracht altijd wel een van kleuren die in het totaal beeld voorkomen te gebruiken als kaderkleur...in dit geval was het een gedeelte van een rietstengel.
Comment