Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Devoot.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Devoot.

ISO: 200
    f: 6.3
    270mm
    1/250

Bedankt voor het kijken.
    Suske

Re: Devoot.

Goede close-up Suske in een prima uitsnit. Het wit heeft een blauwe schijn maar daar zeur ik niet om (idem als met sneeuw). Of die man nu devoot is of een seksboekje aan 't lezen is dat kan ik niet beamen
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooie close up zoals reeds gezegd. Alleen heb je blijkbaar een beetje last van chromatische aberratie(zie kraag hemd).

Comment

Ik vind dit zonder meer een knap portret, doch het devote kan ik hier niet uithalen.
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Goede close-up Suske in een prima uitsnit. Het wit heeft een blauwe schijn maar daar zeur ik niet om (idem als met sneeuw). Of die man nu devoot is of een seksboekje aan 't lezen is dat kan ik niet beamen
          Ik heb hier ontelbare reacties gelezen ivm blauwzweem in foto's en evenveel methodes om die te verwijderen/verminderen en nu zou dit plots van geen belang meer zijn .
          Ik kan geen reden bedenken waarom deze 180° bocht er plots komt Raymond.
          Ik ga de methode die ik gebruik hier niet meer uit de doeken doen, omdat er dan gegarandeerd nog een aantal andere methoden voorgesteld worden.
          Ze zijn allemaal eenvoudig op het www te vinden.

Geef mij toch maar de man met het witte hemd hoor.

(laat het me maar weten indien ik de link direct moet verwijderen, maar hij wordt sowieso verwijderd gezien ik uit mijn Imageshack om de 2 weken al de foto's die niet van mij zijn verwijder)

Ik heb in deze misschien overdreven maar toch, blauwzweem blijft blauwzweem en hoort volgens mij niet thuis in een foto, en deze foto is helemaal blauw (haren, baard, hemd, achtergrond...)
          TS kan best oordelen wat er het dichtst bij de werkelijkheid ligt, ik was er nl. niet bij .

Wanneer het over natuurlijke blauwzweem gaat, bergen, zee, meren...enz dan hebben we het natuurlijk over iets helemaal anders.
          Last edited by Guest17; 27 juni 2015, 22:57.

Comment

Ik vind TS zijn foto natuurlijker. In de tweede foto heeft ie precies nicotine (baard)haar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
              Ik vind TS zijn foto natuurlijker. In de tweede foto heeft ie precies nicotine (baard)haar.
              Wellicht door het overdrijven zoals ik al schreef, je kan precies kiezen hoeveel blauwzweem je uit een foto haalt, ik wilde het hemd wit.
              Het is natuurlijk jouw goed recht om een wit hemd, haar, baar liever blauw te zien .
              Maar misschien is het wel een verstokte roker en vandaar de nicotinekleur .
              Last edited by Guest17; 27 juni 2015, 22:59.

Comment

De devote roker

Comment

Ondanks alle commentaren die ik kan appreciëren bedankt voor de info Ik zal proberen de kleurzweem weg te nemen en terug posten
                  Mvg Suske

Comment

Working...
                  X