Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I ♥ lavendel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: I ♥ lavendel

De laatste is de beste, en wie macro wil beoefenen doet dit met een "goede" macrolens !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      De laatste is de beste, en wie macro wil beoefenen doet dit met een "goede" macrolens !
      Als ik hier tussen de renovaties door eens ergens tussen de 400 en 700 euro vind, maak ik er meteen werk van, tot dan is't roeien met de riemen die ik heb...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door uni©orn Bekijk bericht
        Als ik hier tussen de renovaties door eens ergens tussen de 400 en 700 euro vind, maak ik er meteen werk van, tot dan is't roeien met de riemen die ik heb...
        Toen ik destijds geproefd heb van macro, deed ik dat met de Canon EF 100 mm 2.8 (niet de L- versie maar de 'gewone' dus).
        De resultaten waren zeer goed, maar mijn geduld bleek dus veel minder goed.
        Die lens had ik nieuw gekocht voor 489 euro, en ik heb ze na een paar maanden verkocht voor 300 euro... ne gelukzak hé, hij die ze gekocht heeft.
        Als je goed uitkijkt vind je misschien ook iemand zoals ik, die niet de uiterste prijs uit zijn verkoop wil halen .

Comment

Working...
        X