Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zomers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zomers

Net als Frakske ben ik volkomen "zot" van klaprozen. Ik hoop dat het niet verveeld, weer een beeld van deze...
    Bedankt voor langs te komen en commentaar is steeds welkom
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Re: Zomers

Mag ik hier nog enkel zeggen dat ik het mooi vind en niet enkel omdat ik ook van deze bloemen hou!Ik kan geen gerichter commentaar bedenken! 't Lijkt de laatste tijd dat je niet enkel 'mooi' mag zeggen!Maar is voor mij toch een eerste vereiste bij 't aanschouwen.....
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Heb je daar in het Zuiden de noordelijke variant te pakken ? Ik vind die zelf ook het mooiste door zijn zachtheid en die zijn ook fragieler dan de meeste mediterrane varianten

Het is mooi en het zweefvliegje geniet mee
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

De natuur leeft mee. Voor mij mocht er wat meer contrast in.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooi met die zachte kleuren. Het roze bloempje bovenaan in het midden lijkt wel een popje

Comment

Mooie zachte kleuren, Wat mij wel opvalt is dat ze bij jullie meer naar het oranje gaan, hier zijn ze fel rood.

Comment

Het is nu eenmaal een prachtige bloem, dus mag ze gezien worden . Heel ander kleurenpalet, deze versie, mooi gedaan met de zachte tinten. Voor mij persoonlijk had de vlieg(achtige) er niet op gehoeven, maar niettemin mooie opname
              Greetz
              Dirk
              Always happy to learn !

Comment

Knap hoe je dit 'onkruid' mooi weet te maken.
                Heel mooie achtergrond heb je hier ook. Ze zijn wel aan de bleke kant, maar misschien zijn die in werkelijkheid wel zo zoals JPR reeds schreef.
                Van mij mag de zweefvlieg er zeker op, temeer omdat ze een mooie positie heeft op de bloem.

Comment

Dikke bedanking voor alle schrijvers en kijkers.
                  Ja, hier is het seizoen van de klaprozen op zijn einde. Het is vroeg begonnen en nu met de extreme hitte zijn er bijna geen meer te vinden.
                  Deze waren ook wel vuurrood maar ver uitgebloeid. Het waren de laatste in mijn omgeving die ik kon vinden.
                  Daarom misschien de "afgebleekte" kleur.

Mijn excuses voor niet al te veel te schrijven of te posten de laatste tijd. Ik kan gewoon de moed niet opbrengen om lang achter mijn PC te zitten.
                  Rugklachten (oei oei de leeftijd hé ), medicijnen die me suf maken, de warmte...
                  Ik kom wel volop terug met schrijven als het een beetje beter is.
                  Vanop de smartphone volg ik wel hoor en bekijk het wel. Alleen, dat is een beetje klein hé om serieus commentaar neer te pennen.
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                    Dikke bedanking voor alle schrijvers en kijkers.
                    Ja, hier is het seizoen van de klaprozen op zijn einde. Het is vroeg begonnen en nu met de extreme hitte zijn er bijna geen meer te vinden.
                    Deze waren ook wel vuurrood maar ver uitgebloeid. Het waren de laatste in mijn omgeving die ik kon vinden.
                    Daarom misschien de "afgebleekte" kleur.

Mijn excuses voor niet al te veel te schrijven of te posten de laatste tijd. Ik kan gewoon de moed niet opbrengen om lang achter mijn PC te zitten.
                    Rugklachten (oei oei de leeftijd hé ), medicijnen die me suf maken, de warmte...
                    Ik kom wel volop terug met schrijven als het een beetje beter is.
                    Vanop de smartphone volg ik wel hoor en bekijk het wel. Alleen, dat is een beetje klein hé om serieus commentaar neer te pennen.
                    Klopt, dat schrijven lukt me ook het best op een gewoon klavier. Nu nemen we ipv de laptop een tablet mee op verlof, maar toch typ ik daar geen reacties op wegens niet een gewoon klavier.
                    Kan je dus perfect volgen in je schrijfsel. Het beste met de rug, wij hebben het ook allebei meegemaakt, maar na een operatie is dat voor mijn vrouw reeds 15 jaar achter de rug en voor mij reeds 10 jaar . Natuurlijk is niet alles met een operatie op te lossen ook hé.

Comment

Working...
                    X