Bedankt voor het kijken en de reacties. Een update geplaatst want zoals ik hier kon lezen gaat de voorkeur bij sommige liever naar kleur. Kan ik wel begrijpen al vond ik deze bewerking wel eens iets anders. Bij me keuze om
deze te bewerken was dat ik de wolken te sober vond tegenover de rest van de foto. Een omzetting naar z/w wilde ik niet en voor sepia zeker niet. Dus heb ik een bewerking toegepast waarin toch nog enkele tinten miniem
te zien zouden zijn. dat is merkbaar in een grotere weergave waarin het groen niet helemaal is verdwenen en nog een minimum van kleur is weer te vinden bij de paarden.
Met een foto te bewerken op een 27" display en het resultaat op schermgrote dan kan zien is het een andere weergave dan dat ik de foto nadien op 1024 px plaats op het forum waar er een kleinere weergave is en zo gaat er wel wat van
het bekomen resultaat verloren. Het is nu zo en dit kan niet veranderd worden.
@JPR: de foto is genomen op de "Kleyne Zwinvlakte" aan het Zwin in Knokke Heist.
In mijn bijschrift hieronder is een link te zien waar je je de foto groter kan weer vinden.
Bedankt voor het kijken.
Gr, Daniel.
Comment