Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jeuk. + update in kleur.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jeuk. + update in kleur.

Update in kleur.

Bedankt voor het kijken en de reacties. Een update geplaatst want zoals ik hier kon lezen gaat de voorkeur bij sommige liever naar kleur. Kan ik wel begrijpen al vond ik deze bewerking wel eens iets anders. Bij me keuze om
    deze te bewerken was dat ik de wolken te sober vond tegenover de rest van de foto. Een omzetting naar z/w wilde ik niet en voor sepia zeker niet. Dus heb ik een bewerking toegepast waarin toch nog enkele tinten miniem
    te zien zouden zijn. dat is merkbaar in een grotere weergave waarin het groen niet helemaal is verdwenen en nog een minimum van kleur is weer te vinden bij de paarden.

Met een foto te bewerken op een 27" display en het resultaat op schermgrote dan kan zien is het een andere weergave dan dat ik de foto nadien op 1024 px plaats op het forum waar er een kleinere weergave is en zo gaat er wel wat van
    het bekomen resultaat verloren. Het is nu zo en dit kan niet veranderd worden.

@JPR: de foto is genomen op de "Kleyne Zwinvlakte" aan het Zwin in Knokke Heist.

In mijn bijschrift hieronder is een link te zien waar je je de foto groter kan weer vinden.

Bedankt voor het kijken.

Gr, Daniel.
    Last edited by Felix69; 26 juni 2015, 16:48. Reden: Update in kleur.

Re: Jeuk.

Ik vind deze heel mooi van compo, maar toch zie ik een foto zoals deze,liever in kleur omdat ik vind dat je de foto er meer recht mee aandoet. Gelukkig verschillen smaken

Waar is deze getrokken ?

Comment

Compositie heel goed... maar de kleurtoning maakt mij niet enthousiast om er lang naar te kijken.
      Heb nog zoveel te leren

Comment

Even een andere mening, dus mij spreekt ie zeker aan net door de "kleur"toon, wel misschien net iets te somber en hiermee doel ik op de paarden.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

ik vind het een heel knap beeld, maar ben ook geen zo'n van de bewerking.
          Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
          Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk bericht
            Compositie heel goed... maar de kleurtoning maakt mij niet enthousiast om er lang naar te kijken.
            Ik deel deze mening.

Comment

Deze bewerking vind ik ook niet zo mooi. Normaal reageer ik niet op foto's die me niet aanspreken ...maar hier is het enkel de bewerking.....
              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Vind ik ook. De foto vind ik veel te grijs, kan gerust meer pit gebruiken ofwel in kleur. Ik zou de witte tinten meer opentrekken en de zwarte wat naar beneden. Maar eigenlijk denk ik, zou hij gewoon beter zijn in kleur.
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Mooie opname het maar mocht pittiger en ik zou ook voor de natuurlijke kleuren opteren
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Vindt die up vele mooier. Bedankt om die te plaatsen en bedankt voor de info.

Comment

Voor mij ook de up hoor, knap
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Mooie up Zo zie je ook de speciale kleur van de konikpaarden.
                        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Vind beide bewerkingen wel wat hebben, en 1 ding hebben ze zeker gemeen, ze starten van een prachtige foto !
                          Greetz
                          Dirk
                          Always happy to learn !

Comment

mooie foto, zeker de kleurenversie

Comment

Re: Jeuk. + update in kleur.

Vééél beter!
                              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Working...
                              X