![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/38492177/juni%202015/IMG_4582-bewerkt.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Domino of zo....
Collapse
X
-
-
Re: Domino of zo....
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtIk vind dit mooi gedaan en goed gezien.Persoonlijk had ik liever iets meer DOF( maar dat is smaak
)
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Ik heb het vermoeden dat bij de omzetting er enkele sensorvlekjes zichtbaar zijn geworden (heel discreet hoor). Ik vind het ook mooi gedaan !Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtIk heb het vermoeden dat bij de omzetting er enkele sensorvlekjes zichtbaar zijn geworden (heel discreet hoor). Ik vind het ook mooi gedaan !vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
-
Ik merk hier een goede poging tot het maken van een goede foto met diepte, dof en scherpte. Vind hem iets te scherp/contrastrijk daardoor oogt ie wat vuil - moeilijk om te omschrijven (sorry). Misschien nog te manipuleren ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtZal mijn scherm eens goed poetsenMooie foto hoor !
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtIk merk hier een goede poging tot het maken van een goede foto met diepte, dof en scherpte. Vind hem iets te scherp/contrastrijk daardoor oogt ie wat vuil - moeilijk om te omschrijven (sorry). Misschien nog te manipuleren ?Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtGeen opmerkingen, paaltjes uit de hoek nemen ons diep mee in foto.
Net voor ze de andere diagonale overliggende hoek bereiken wijken ze af naar links, goed gezien.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Wat mij betreft een mooie foto.
Ik zou hem enkel een klein beetje naar rechts draaien denk ik (ben niet zo zeker). Ik krijg de indruk dat de paaltjes niet recht staan. Het kan ook gezichtsbedrog zijn of misschien is het in werkelijkheid wel zo.
Comment
-
-
mooi foto...persoonlijk sluit ik me aan bij het commentaar van JPR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtWat mij betreft een mooie foto.
Ik zou hem enkel een klein beetje naar rechts draaien denk ik (ben niet zo zeker). Ik krijg de indruk dat de paaltjes niet recht staan. Het kan ook gezichtsbedrog zijn of misschien is het in werkelijkheid wel zo.
Mooie foto trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fragske Bekijk berichtMaar als je de foto zou draaien dan staat de horizon toch scheef?
Mooie foto trouwens
Comment
Comment