Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
wow...dat is prachtig...maar niet goed begrijpbaar voor een beginneling als ik ...ik hou het er maar op dat het aan die polo-filter ligt........maar zeker ook wel aan de man achter de filter...knap...
wow...dat is prachtig...maar niet goed begrijpbaar voor een beginneling als ik ...ik hou het er maar op dat het aan die polo-filter ligt........maar zeker ook wel aan de man achter de filter...knap...
Zo veel is er niet aan te begrijpen hoor. Het is een foto genomen door het glas van een gebouw, met aan de binnenzijde een plafond (lijnen). Door de pola is de onderzijde van het glas transparant en in de bovenzijde krijg je reflecties van een gebouw aan de overzijde. Het gebouw lijkt op palen te staan, maar de palen zijn in feite de palen van het perron die door het glas onderaan wel zichtbaar zijn.
Comment