Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Zeer netjes in beeld gebracht zoals altijd maar een beeld dat door de extra omgeving, hoe speciaal het bouwsel ook is, toch teruggebracht wordt tot een eerder normaal stadsbeeld voor mij ...
ik ga nog altijd voluit voor je eerste
Stadsbeelden scoren meestal minder maar zijn ook een vorm van fotografie en ik hou van afwisseling.
Achter dit gebouw lopen de spoorlijnen van het station, daar kon ik niet gaan staan en het licht is daar ook minder.
Bedankt voor jullie reactie.
mvg,
Eddy
Stadsbeelden scoren meestal minder maar zijn ook een vorm van fotografie en ik hou van afwisseling.
Achter dit gebouw lopen de spoorlijnen van het station, daar kon ik niet gaan staan en het licht is daar ook minder.
Bedankt voor jullie reactie.
mvg,
Eddy
Je geeft hier zelf reeds aan waarom deze minder scoort Eddy, en het is logisch. Een heel mooi gebouw om te fotograferen zou je op het eerste zicht denken, maar door de ligging is het niet altijd mogelijk om het mooi en geisoleerd in beeld te brengen. Daarom vind ik deze, vooral door de drukke voorgrond, de minste van je reeksje.
Daarom vind ik een detail van dit gebouw (je eerste van dit reeksje) veel beter.
Comment