Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stadskantoor Utrecht (3)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stadskantoor Utrecht (3)

28mm
    f8,0
    1/4000
    iso200
    Graag jullie mening.
    mvg,
    Eddy

Smaken verschillen

Re: Stadskantoor Utrecht (3)

Zeer netjes in beeld gebracht zoals altijd maar een beeld dat door de extra omgeving, hoe speciaal het bouwsel ook is, toch teruggebracht wordt tot een eerder normaal stadsbeeld voor mij ...
    ik ga nog altijd voluit voor je eerste
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Ik kan Frans helemaal volgen.
      Lijkt me onmogelijk om dit gebouw te kunnen isoleren op beeld. Misschien de achterkant, ik ken het daar niet?
      Groetjes,
      Dominic

Comment

Stadsbeelden scoren meestal minder maar zijn ook een vorm van fotografie en ik hou van afwisseling.
        Achter dit gebouw lopen de spoorlijnen van het station, daar kon ik niet gaan staan en het licht is daar ook minder.
        Bedankt voor jullie reactie.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Stadsbeelden scoren meestal minder maar zijn ook een vorm van fotografie en ik hou van afwisseling.
          Achter dit gebouw lopen de spoorlijnen van het station, daar kon ik niet gaan staan en het licht is daar ook minder.
          Bedankt voor jullie reactie.
          mvg,
          Eddy
          Je geeft hier zelf reeds aan waarom deze minder scoort Eddy, en het is logisch. Een heel mooi gebouw om te fotograferen zou je op het eerste zicht denken, maar door de ligging is het niet altijd mogelijk om het mooi en geisoleerd in beeld te brengen. Daarom vind ik deze, vooral door de drukke voorgrond, de minste van je reeksje.
          Daarom vind ik een detail van dit gebouw (je eerste van dit reeksje) veel beter.

Comment

Working...