Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Büyük (K)Han in Nicosia (1)
Collapse
X
-
-
Re: Büyük Han
Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk berichtGeeft de binnenplaats van een karavanserai goed weer. Persoonlijk zou ik wat verhelderen.
Mvg
Suske
maar ik zou hier de belichting zo laten omdat ze voor mijn smaak perfect is.
De verscherping is limiet of er juist over, je hebt een wit lijntje aan de rand van het dak.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
mooi in beeld gebracht,tof !!!grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Mooi sfeerbeeld, met nog enkele personen aan een tafeltje op een sterk punt had deze nog beter geweest, mijn gedacht hé.
Ik kan mis zijn, maar is die lucht erin gezet? of was deze zo. Sorry dat ik verkeerd ben.NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hydraulieker Bekijk berichtMooi sfeerbeeld, met nog enkele personen aan een tafeltje op een sterk punt had deze nog beter geweest, mijn gedacht hé.
Ik kan mis zijn, maar is die lucht erin gezet? of was deze zo. Sorry dat ik verkeerd ben.Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooi beeld. Denk ook wel dat er aan de lucht gewerkt is
Peter
-de perspectiefvertekening die er was, wat aangepast
-wat cropwerk om het gebouw bovenaan links uit de hoek te laten vertrekken
-de kleuren iets meer pit gegeven
-en verscherpt (iets teveel blijkbaar, ik kan het niet laten ).
Ook Zibro, Kai57, Jozef De Ryck, eddy007, en suske100 en bommasien bedankt voor jullie reactie.Last edited by Guest17; 12 juni 2015, 13:06.
Comment
-
Ook ik vind het spijtig dat er hier wat "volk" ontbreekt; zou men dan mogen spreken van staatfotografie of van pleinvrees?
Comment
-
Comment