Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze zat tussen de struiken, en een paar ogenblikken erna was ze weg. Ik wou nog iets meer opschuiven het grassprietje tussen de ogen te ontwijken, maar heb de kans niet gehad.
Beetje teveel blauw (wat kan teruggeschroefd worden) volgens mijn bescheiden mening. Zie de topjes van de blaadjes, neus + witte haartjes van de poes.
Ook de doffe voorgrond mag van mij weg of alleszins heel wat minder.
Beetje teveel blauw (wat kan teruggeschroefd worden) volgens mijn bescheiden mening. Zie de topjes van de blaadjes, neus + witte haartjes van de poes.
Ook de doffe voorgrond mag van mij weg of alleszins heel wat minder.
Gelijk heb je, bedankt voor de opmerking.
Bij deze een update geplaatst.
Altijd leuk die beestjes. Ik vind het blauw niet zo erg. Persoonlijk ben ik voor iets meer tussen de twee in.
De tweede zal wel technisch correcter zijn, maar gevoelsmatig zijn de kleuren mooier in de eerste.
Comment