Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stadskantoor Utrecht (1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Stadskantoor Utrecht (1)

    Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
    Ik twijfel of het gezichtsbedrog is of niet, maar er lijkt een zwarte halo-rand rond het gebouw te zitten.
    Maar 't is echt miniem en mijn ogen zijn moe, dus ik kan missen. Of misschien was't zo bedoeld.

    Tof standpunt wel...

    Gr, V.
    Ik zie geen echte halo maar privé maakte nog iemand de opmerking.
    De foto is vrijdag ll. genomen tijdens de mooie blauwe lucht die dichter bij het gebouw wat donkerder blauw was.
    Het is natuurlijk geen egale lucht maar dat was het in werkelijkheid ook niet.
    Mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #17
      Re: Stadskantoor Utrecht (1)

      Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
      Omdat als ik het ronduit zeg de mensen ook niet altijd happy zijn en ik hier echt twijfel. Eddy zal wel opheldering brengen; hij heeft een geoefend oog.

      V.
      Als je iets meent te zien, altijd schrijven. Ook al ben ik de enige met een bepaalde mening, toch tik ik ze hier neer.
      Iemand die echt van fotografie houdt zal je dat nooit kwalijk nemen, gezien je je ongezouten mening geeft.
      Altijd complimentjes toegeworpen worden helpt je ook niet vooruit. En ben je verkeerd dan weet je het tenminste voor de volgende keer dat je iets meent te zien.
      Enne... een mening : klinkt het niet dan botst het, en eerlijkheid duurt het langst.

      PS Zoals je ziet aan Eddy's reactie kan hij hier gerust mee leven en hij geeft en heeft er zelfs de perfecte uitleg voor, waarvoor dank Eddy.

      Comment


      • #18
        Re: Stadskantoor Utrecht (1)

        Mooi beeld, leuk lijnenspel en compo!
        Het ziet er bijna getekend uit! het kan zo een 3D preview van een architect zijn!
        Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
        Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

        Comment


        • #19
          Re: Stadskantoor Utrecht (1)

          Djivan, ik laat het allemaal liever niet teveel botsen... toch niet bij een aantal personen.
          Eddy, blij dat ik niet de enige was Merci voor de uitleg.

          Gr, V.
          http://www.catchlight.be
          Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
          https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

          Comment


          • #20
            Re: Stadskantoor Utrecht (1)

            Ik heb na wat nadenken toch maar een update geplaatst met een egale lucht, die niet meer overeenkomt met de werkelijkheid, maar in architectuur toch regelmatig gebruikt wordt.
            Het geheel is nog wat strakker, denk ik.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #21
              Re: Stadskantoor Utrecht (1)

              Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Stel me dikwijls de vraag waarom sommige opmerkingen een zweem van " ................... " moeten naar voor brengen?
              Ik ben even niet mee. Wat bedoel je precies, Louis? Jaloersheid?

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Als je iets meent te zien, altijd schrijven. Ook al ben ik de enige met een bepaalde mening, toch tik ik ze hier neer.
              Iemand die echt van fotografie houdt zal je dat nooit kwalijk nemen, gezien je je ongezouten mening geeft.
              Altijd complimentjes toegeworpen worden helpt je ook niet vooruit. En ben je verkeerd dan weet je het tenminste voor de volgende keer dat je iets meent te zien.
              Enne... een mening : klinkt het niet dan botst het, en eerlijkheid duurt het langst.

              PS Zoals je ziet aan Eddy's reactie kan hij hier gerust mee leven en hij geeft en heeft er zelfs de perfecte uitleg voor, waarvoor dank Eddy.
              Precies.

              Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
              Djivan, ik laat het allemaal liever niet teveel botsen... toch niet bij een aantal personen.
              Eddy, blij dat ik niet de enige was Merci voor de uitleg.

              Gr, V.
              Je was niet de enige, Vincent

              Toen ik de eerste maal het topic opende had ik iets van waw wat een mooie foto, maar jammer van de 'halo'.
              Ik heb toch nog even reacties afgewacht of iemand anders hetzelfde zag.
              Die reacties kwamen niet, vond ik heel raar, dus heb ik Eddy even een pm gestuurd, waarna hij verheldering gaf.

              Ik moet er bijzeggen dat ik op mijn gsm helemaal niets zie van dat donkere randje, maar in mijn browser op pc dus wel.
              Daarom vraag ik me eigenlijk af of de mensen misschien niets durven zeggen omdat het Eddy is? ( Ik wil hierbij niemand viseren of in het harnas jagen )
              Ik weet dat Eddy gaat voor de perfectie, en dat hij zeker tegen een beleefde opmerking kan.
              Dat geld trouwens voor iedereen. Je mag toch opmerkingen maken zoveel je wilt over de foto, zolang dat op een beleefde en respectvolle manier gebeurd.


              Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
              Ik heb na wat nadenken toch maar een update geplaatst met een egale lucht, die niet meer overeenkomt met de werkelijkheid, maar in architectuur toch regelmatig gebruikt wordt.
              Het geheel is nog wat strakker, denk ik.
              mvg,
              Eddy
              Bedankt voor je update Eddy.
              Ik vind die persoonlijk grafisch sterker. Dat is enkel mijn mening.
              De originele heeft dan weer als pluspunt dat er een lichtbron inzit en deze natuurlijker overkomt.
              Het is maar wat je ermee wilt bereiken.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #22
                Re: Stadskantoor Utrecht (1)

                Heel goed hé, de up dat tikkeltje beter
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #23
                  Re: Stadskantoor Utrecht (1)

                  Iedereen bedankt voor 't kijken, de reacties en de suggesties.
                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

                  Comment

                  Working...
                  X