Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als God in Frankrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Als God in Frankrijk

    Vorige week gaan fietsen rond de ventoux. Onze soigneur voelde zich al helemaal thuis.

    Canon 7D , Canon 70-200 F4 L USM, Tamron 17-55 2.8, Canon 50mm 1.8, 430 EXII

  • #2
    Re: Als God in Frankrijk

    de " god " zit er inderdaad op zijn gemakske bij.
    Leuk standpunt.
    Lichtspel van zon en schaduw vind ik ook wel ok.
    Alleen vind ik dat het gezicht van de man net een ietsie pietsie teveel in de schaduw zit. Maar goed verschillende factoren helpen hieraan mee : het klepje van de pet, de donkere bril en het feit dat " god " ook zelf nog in de schaduw zit.
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: Als God in Frankrijk

      Mocht voor mij links meer ruimte gehad hebben zodat het raam er misschien in volle breedte opstond ?

      Die doodsbrieven rechts in beeld hadden hier niet gehoeven
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Als God in Frankrijk

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Mocht voor mij links meer ruimte gehad hebben zodat het raam er misschien in volle breedte opstond ?

        Die doodsbrieven rechts in beeld hadden hier niet gehoeven
        ...of afsnijden net boven de man en het "doodsberichtenbord" net weg, geeft al een heel ander beeld waardoor er links relatief meer ruimte ontstaat (raam volledig was wellicht nog beter geweest). Nu ja, achteraf bemerkingen geven is niet moeilijk hé?
        Vind het in elk geval goed gezien én in beeld gebracht.
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

        Comment


        • #5
          Re: Als God in Frankrijk

          Thx voor de feedback. Ik wist niet dat er daar doodsbrieven aan dat bord hangen :-)
          Canon 7D , Canon 70-200 F4 L USM, Tamron 17-55 2.8, Canon 50mm 1.8, 430 EXII

          Comment

          Working...
          X