Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jetair

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jetair

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Jetair

Mooie panning
    Wel spijtig van die afsluiting
    Peter
    mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Wel spijtig van die afsluiting
      Wel, blauwzwart, je bekijkt het veel te zwartwit. Die omheining is er speciaal bij opgezet om het pannings effect aan te tonen. Heb er ook zonder omgeving maar dan zie je het effect niet. KLIK Toch bedankt voor je commentaar.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Klopt - Toch een bedenking bij mijn blauw/zwarte mening.
        Als ik op "echte" vliegtuig spotters websites kijk dan zie ik eigenlijk weinig "gepande" beelden.
        Wellicht is één van de redenen dat je op de meeste luchthavens met afsluitingen te maken hebt - en dat "lucht" nu eenmaal een mindere achtergrond is voor "panning".
        Ook hebben spotters een ander doel natuurlijk - ze willen het vliegtuig zo gedetailleerd mogelijk vast te leggen. (registratienummer enz). Door te pannen gaan ze die ene misschien missen die ze nog niet hadden
        In autosport is panning veel meer de norm. Je zal daar rapper een geschikte achtergrond vinden. En de auto's hebben ook rapper flashy kleurtjes.
        Maar het pannen is wel leuk en een uitdaging voor de fotograaf - je doet dat goed - en ik bekijk graag je beelden
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Als ik op "echte" vliegtuig spotters websites kijk dan zie ik eigenlijk weinig "gepande" beelden.
          Al deze foto's van de vliegtuigen waren gemaakt voor de challenge. Ik zou ook gaan om vast te leggen op +/- 1/1000 of dgl. " als spotter " en zou me dan ook wel op een andere plaats zetten.

Comment

Working...
          X