Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jetair
Collapse
X
-
-
-
Re: Jetair
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtWel spijtig van die afsluitingHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Klopt - Toch een bedenking bij mijn blauw/zwarte mening.
Als ik op "echte" vliegtuig spotters websites kijk dan zie ik eigenlijk weinig "gepande" beelden.
Wellicht is één van de redenen dat je op de meeste luchthavens met afsluitingen te maken hebt - en dat "lucht" nu eenmaal een mindere achtergrond is voor "panning".
Ook hebben spotters een ander doel natuurlijk - ze willen het vliegtuig zo gedetailleerd mogelijk vast te leggen. (registratienummer enz). Door te pannen gaan ze die ene misschien missen die ze nog niet hadden
In autosport is panning veel meer de norm. Je zal daar rapper een geschikte achtergrond vinden. En de auto's hebben ook rapper flashy kleurtjes.
Maar het pannen is wel leuk en een uitdaging voor de fotograaf - je doet dat goed - en ik bekijk graag je beelden
Petermijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtAls ik op "echte" vliegtuig spotters websites kijk dan zie ik eigenlijk weinig "gepande" beelden.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
Comment