Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De visser..
Collapse
X
-
-
-
Re: De visser..
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtKnappe plaat - speciale afwerking die ik wel kan smaken
Beetje spijtig van de afgeknipte fiets
Peter
Comment
-
Dank voor jullie reacties. Ik vond het stukje fiets niet zo belangrijk
Update met fietswiel maar meer dan dit is er niet
Comment
-
mooie opname ga voor de up,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtmooie opname ga voor de up,grts,Jozef
Greetz
DirkAlways happy to learn !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtMooi beeld. Jammer van de fiets. Ik zou die gewoon wegtoveren, niemand die weet dat daar een fiets lag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtmooie opname ga voor de up,grts,JozefNIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro
Comment
-
Knappe pic, mooie zonsondergang, beter met de fiets er volledig op !
grt, Yannick
Comment
-
-
Laat wel wezen dat ik de compo erg mooi vind, maar ik zie ook een flinke blauwzweem. Zie rotsen en fiets....Ik heb de foto binnengehaald en met pipet gecheckt.....fiets en rotsen zien er dan volledig anders uit.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
ik ben meer voor de eerste versie!
De fiets is inderdaad een noodzakelijk element in de foto, maar dat stukje wiel maakt voor mij het verschil nietNikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtDank voor de reacties en nee, de fiets weghalen doe ik niet. De fiets of brommer is een onlosmakelijk deel van de piervisser. De noordpier is plm 2,5 km lang en de zuidpier plm. 3,5 km lang. Leuk om een keertje te lopen maar met de omvang en het gewicht van alle paraphernalia die vissers nodig hebben is een fietsje of bromfiets wel zo handig. Nog afgezien van het mee terugnemen van de vangst natuurlijk.Groetjes,
Dominic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtLaat wel wezen dat ik de compo erg mooi vind, maar ik zie ook een flinke blauwzweem. Zie rotsen en fiets....Ik heb de foto binnengehaald en met pipet gecheckt.....fiets en rotsen zien er dan volledig anders uit.
Comment
Comment