Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi dat doorkijkje naar de gele kraan. Voor de rest een beetje spijtig van de krappe kader (rechts de staander van de gasflessen en bovenaan het stuk van de kraanarm). Kleuren en scherpte vind ik top.
De bewerking kan mij zeker bekoren, qua kleur, etc. Ook het eerder genoemde doorkijkje is prachtig.
Witte randje viel mij eerlijk gezegd als eerste op. Net wat nauwkeuriger tijdens en na het fotograferen, en het was een superplaat geweest.
Up geplaatst zonder wit randje - had het wel gezien maar vond het persoonlijk niet zo erg storen eigenlijk.
Betreffende de compo - er is in de nabewerking niks meer gesneden aan de foto - dus de bovenkant van de kraan heb ik welbewust uit het beeld gehouden. Ik vond de compo op deze manier het best uitkomen.
De bewerking kan mij zeker bekoren, qua kleur, etc. Ook het eerder genoemde doorkijkje is prachtig.
Witte randje viel mij eerlijk gezegd als eerste op. Net wat nauwkeuriger tijdens en na het fotograferen, en het was een superplaat geweest.
ik volg ,grts,Jozef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment