Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Moerbeke brug + UPDATE
Collapse
X
-
Moerbeke brug + UPDATE
Last edited by jozef De Ryck; 3 juni 2015, 19:40.Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!Labels: Geen
-
-
Re: Moerbeke brug
Mooie foto Jozef met je knap toestel.
Voor mijn smaak mag je het groen iets verminderen, niet veel.
Ik zou de foto toch wat opkuisen (clonen), de foto zou nog sterker worden.
Links en rechts, aan de rand, mag er wat weg ofwel crop je een beetje. Die halve auto, halve fietser, halve paal en stuk blauw maken je beeld niet sterker.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMooie foto Jozef met je knap toestel.
Links en rechts, aan de rand, mag er wat weg ofwel crop je een beetje. Die halve auto, halve fietser, halve paal en stuk blauw maken je beeld niet sterker.
mvg,
EddyNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtMooie scherpte , goede dieptewerking.
De foto geeft een zomers gevoel
grt. Ria
Comment
-
Heel knap als je de tip van Eddy volgt Jozef.
(Ik moet het nog allemaal ontdekken op dit toestel )Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMooie foto Jozef met je knap toestel.
mvg,
Eddybedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Bedankt voor de fijne comments en tips,maar dat groen is niets aan te doen (Fuji stond op VELVIA diafilm met veel kleur)grts,JOzefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtHeel knap als je de tip van Eddy volgt Jozef.
(Ik moet het nog allemaal ontdekken op dit toestel )Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Comment