Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als de rook om je hoofd is verdwenen...+ update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Als de rook om je hoofd is verdwenen...

    Alles heeft zijn reden, maar daarom hoeven we niet met alles akkoord te gaan. Mooi model zit voor mij teveel verstopt in de rook.

    Comment


    • #17
      Re: Als de rook om je hoofd is verdwenen...

      knap die up,grts,Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #18
        Re: Als de rook om je hoofd is verdwenen...

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Mooi, ik ga voor de up
        en iets minder rook had het zeker ook gedaan !
        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Technisch weet ik hier ook helemaal niets van, maar ik heb het gevoel dat die dame naar me kijkt. En dat is denk ik heel belangrijk voor dit soort foto's .
        Het soort cirkeltje, in de oksel, leidt een beetje af.


        Misschien dat dit kon vermeden worden... ik weet het niet.

        Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
        Alles heeft zijn reden, maar daarom hoeven we niet met alles akkoord te gaan. Mooi model zit voor mij teveel verstopt in de rook.
        Met minder rook was de foto te donker. Er was 1 enkele lichtbron rechtsachter het model, een reflectiescherm linksvoor het model en een donkere omgeving. Zonder de rook was enkel rechtsachter verlicht. De rook deed dienst als "reflectiescherm", dus hoe meer rook hoe meer licht. Het was dus zoeken naar de beste hoeveelheid rook om toch een goeie belichting te verkrijgen.
        grt. Ria

        Comment


        • #19
          Re: Als de rook om je hoofd is verdwenen...

          Model met veel uitstraling - knap gedaan
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #20
            Re: Als de rook om je hoofd is verdwenen...

            Tof idee om zo met die rook te werken.
            Maar ik mis toch ook wat van het model zelf, ik zou hier zeker al kiezen voor de update, daar er bij deze toch iets meer licht in haar ogen te zien is.
            Moeilijke lichtsetting die je gekozen had voor je model.
            Mocht ze dan bv haar rechterarm ( vanuit kijkerstandpunt ) naar beneden gedaan hebben of anders gehouden hebben, dan kon er van die kant iets meer licht op het gezicht terecht komen. Nu blokkeert de dame toch een stukje het licht.
            Nu, misschien was het juist wel de bedoeling in deze setting om het licht zoveel mogelijk te blokkeren of om met zo weinig mogelijk licht toch een portret te maken.
            Enne, modellen aansturen is inderdaad niet altijd makkelijke, vooral als je werkt met " doodgewone " mensen, die het niet gewoon zijn om te poseren.
            Voor mij, maar ja, dat is persoonlijk, vind ik dit eerder een beetje een gekunstelde en geforceerde houding, zo met die armen vooruit ...
            Nu al bij al, wel een goed beeld hoor. ik heb makkelijk schrijven hier vanachter het scherm .
            Grt,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment

            Working...
            X