Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie wolken had je hier.
Als je in de curven eens de 'automatische' knop beroert dan wordt deze nét dat ietsje lichter wat hem volgens mij beter maakt.
Ik denk echter dat er een stuk naar links dient gekanteld, en dan baseer ik me niet op die houten palen in het water (geen weerspiegeling om op recht te zetten, en die dingen staan meestal toch niet recht in het water) maar op de windmolen(s) en schouw in de verte links.
Mooie wolken had je hier.
Als je in de curven eens de 'automatische' knop beroert dan wordt deze nét dat ietsje lichter wat hem volgens mij beter maakt.
Ik denk echter dat er een stuk naar links dient gekanteld, en dan baseer ik me niet op die houten palen in het water (geen weerspiegeling om op recht te zetten, en die dingen staan meestal toch niet recht in het water) maar op de windmolen(s) en schouw in de verte links.
Comment