Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hannelore

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hannelore

alvast bedankt voor het kijken

groetjes
    renske

Re: Hannelore

ik ben niet into glamourphotos
    en deze vind ik dus echt te geposeerd
    ik heb liever spontanere foto's
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

al een paar keer naar gekeken en vind hem toch niet slecht hoor, maar rond haar rokje aan haar billen is precies een boordje en ik
      vind het jammer dat de benen er niet scherp opstaan en de schaduw van haar tenen niet helemaal
      mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
        al een paar keer naar gekeken en vind hem toch niet slecht hoor, maar rond haar rokje aan haar billen is precies een boordje en ik
        vind het jammer dat de benen er niet scherp opstaan en de schaduw van haar tenen niet helemaal
        mvg
        +1 beaam dit volledig!
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

volg voorgangers ivm opmerkingen,grts,Jozef
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

thanks

renske

Comment

ben al een paar keer langs deze gepasseerd en weet het niet goed ...;
              Leuk idee om vanop dit standpunt te werken, voeten vind ik persoonlijk niet zo heel erg ...Mocht je van die voeten afwillen, dan zou je wellicht nog wat kunnen snijden en schuiven om er een vierkant exemplaar van te maken.
              Pose vind ik ook wel kunnen.
              Haar ogen een ietsie pietsie meer naar voor gedraaid, zou een ander beeld geven, vermoed ik . Het moet soms niet veel zijn, een fractie soms maar. Dit misschien in combinatie met een " ietwat " lossere houding van de liggende arm en hand ( ook hier weer een ietsie pietsie ) en dan wordt het beeld misschien spontaner ?
              Nu, makkelijk schrijven, op het moment dat je bezig bent om mensen te fotograferen is het niet altijd eenvoudig om alles aan te sturen.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                ben al een paar keer langs deze gepasseerd en weet het niet goed ...;
                Leuk idee om vanop dit standpunt te werken, voeten vind ik persoonlijk niet zo heel erg ...Mocht je van die voeten afwillen, dan zou je wellicht nog wat kunnen snijden en schuiven om er een vierkant exemplaar van te maken.
                Pose vind ik ook wel kunnen.
                Haar ogen een ietsie pietsie meer naar voor gedraaid, zou een ander beeld geven, vermoed ik . Het moet soms niet veel zijn, een fractie soms maar. Dit misschien in combinatie met een " ietwat " lossere houding van de liggende arm en hand ( ook hier weer een ietsie pietsie ) en dan wordt het beeld misschien spontaner ?
                Nu, makkelijk schrijven, op het moment dat je bezig bent om mensen te fotograferen is het niet altijd eenvoudig om alles aan te sturen.
                groeten,
                deka
                thanks, hier heb ik iets aan.

groetjes
                renske

Comment

Working...
                X