Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zou eens naar de WB kijken. Sien zet die in LR eens op automatisch, denk dat de kleuren dan er al veel natuurlijker er uit zien.
Enorm bedankt voor uw reactie waar ik telkens weer wat bijleer! Moet eerlijk bekennen dat ik daar niet aankwam enkel wel eens met de pipet aangepast, merci!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
deze begrijp ik niet goed, als de bovenste de update is, dan vind ik deze slechter dan de originele van kleur.
Los daarvan oogt de achtergrond inderdaad wat druk en is de scherpte volgens mij niet echt wat ze moet zijn (maar ik kom net van de oogarts, kan ook daar aan liggen )
Comment