Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik begrijp het effect wel dat je wilde bekomen, maar deze foto doet me niet zoveel. Hij komt heel vlak over. Als je wat minder ver had ingezoomd had je denk ik een mooiere laagjeswerking gehad, en Was dat effect in de achtergrond nog steeds aanwezig.
FLICKRPHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Ik begrijp het effect wel dat je wilde bekomen, maar deze foto doet me niet zoveel. Hij komt heel vlak over. Als je wat minder ver had ingezoomd had je denk ik een mooiere laagjeswerking gehad, en Was dat effect in de achtergrond nog steeds aanwezig.
Waarschijnlijk zal je gevoel over deze foto anders zijn omdat je het moment zelf hebt meegemaakt.
Volgens mij ben je er net niet in geslaagd uw gevoel op de foto over te brengen. Ik volg dus de voorgangers.
ik volg de voorgangers, mss toch eits meer contrast insteken om wat meer effect te krijgen? ik zou ook iets van de lucht afnemen, want daar valt niet veel in te beleven... maar dan moet je wel naar een pano-achtig formaat om de breedte te behouden.
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Waarschijnlijk zal je gevoel over deze foto anders zijn omdat je het moment zelf hebt meegemaakt.
Volgens mij ben je er net niet in geslaagd uw gevoel op de foto over te brengen. Ik volg dus de voorgangers.
ik volg ,grts,Jozef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment