Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nevel gaf een schilderij-achtig effect

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De nevel gaf een schilderij-achtig effect

ISO-100; f/11; 1/125s; 220mm
    Op deze ben ik wel trots; Wat vinden jullie?
    Thanks
    Bits
    Last edited by Bits; 2 mei 2015, 22:14.

Re: De nevel gaf een schilderij-achtig effect

Ik begrijp het effect wel dat je wilde bekomen, maar deze foto doet me niet zoveel. Hij komt heel vlak over. Als je wat minder ver had ingezoomd had je denk ik een mooiere laagjeswerking gehad, en Was dat effect in de achtergrond nog steeds aanwezig.
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk bericht
      Ik begrijp het effect wel dat je wilde bekomen, maar deze foto doet me niet zoveel. Hij komt heel vlak over. Als je wat minder ver had ingezoomd had je denk ik een mooiere laagjeswerking gehad, en Was dat effect in de achtergrond nog steeds aanwezig.
      Een conclusie waar ik geheel achter sta.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

genoteerd bedankt voor de feedback!

Comment

Waarschijnlijk zal je gevoel over deze foto anders zijn omdat je het moment zelf hebt meegemaakt.
          Volgens mij ben je er net niet in geslaagd uw gevoel op de foto over te brengen. Ik volg dus de voorgangers.

Comment

ik volg de voorgangers, mss toch eits meer contrast insteken om wat meer effect te krijgen? ik zou ook iets van de lucht afnemen, want daar valt niet veel in te beleven... maar dan moet je wel naar een pano-achtig formaat om de breedte te behouden.
            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
              Waarschijnlijk zal je gevoel over deze foto anders zijn omdat je het moment zelf hebt meegemaakt.
              Volgens mij ben je er net niet in geslaagd uw gevoel op de foto over te brengen. Ik volg dus de voorgangers.
              ik volg ,grts,Jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Working...
              X