Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Don't look back
Collapse
X
-
-
-
Re: Don't look back
Spijtig van het ruis, maar ik vermoed dat dit niet met uw beste toestel is genomen
Leuke titel verder, en mooie kleuren.
Het zal prachtig geweest zijn dit te kunnen zien.
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtSpijtig van het ruis, maar ik vermoed dat dit niet met uw beste toestel is genomen
Leuke titel verder, en mooie kleuren.
Het zal prachtig geweest zijn dit te kunnen zien.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Boudini, Sien - bedankt
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtIk heb ook zo'n waardeloos toestel. HAHA
Petermijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtBoudini, Sien - bedankt
Kan je de mop es uitleggen Johan want ik vind dit geen grappige opmerking - eerder ongepast.
Peter
Iedereen weet dat dit zeer goede toestellen zijn maar je ruis komt van de iso6400 en van de schaduwen op te lichten maar niet van een waardeloos toestel.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Inderdaad helemaal verkeerd begrepen.
Bedankt voor de uitleg. Eddy
Nieuwsgierig geworden door de opmerking van Boudini over niet "uw beste toestel", keek ik naar de exif, en zag dat de foto met een D7100 is gemaakt.
En dat is zeker een dikke topper in het APS-C segment. (waar ik ZEER tevreden over ben)
Brand geblust ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
ok door F16 en 1/160" te kiezen heb ik blijkbaar de ISO wat teveel de hoogte ingejaagd.
Had beter op beide wat toegegeven.
Had ook niet zoveel ruis verwacht eigenlijk - ik heb al in slechtere omstandigheden gefotografeerd.
Normaal is de D7100 wel een goed toestel wat ruis betreft.
Misschien heeft de nabewerking er ook wel mee te maken.
Petermijn website : klik
Comment
-
Buiten de ruis een prachtige foto!
mvg
marcel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtok door F16 en 1/160" te kiezen heb ik blijkbaar de ISO wat teveel de hoogte ingejaagd.
Had beter op beide wat toegegeven.
Had ook niet zoveel ruis verwacht eigenlijk - ik heb al in slechtere omstandigheden gefotografeerd.
Normaal is de D7100 wel een goed toestel wat ruis betreft.
Misschien heeft de nabewerking er ook wel mee te maken.
Peter
Pas op hé, der komt een auto aan achter u..
Mvg.
Comment
Comment