Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De laatste dagen in de auto op weg naar het werk - geen camera bij - al dikwijls een vlammende hemel gezien.
Vandaag - 1 mei - maar es speciaal uit het bed gekropen in de hoop dat er iets te zien zou zijn
De zon staat er niet op - eens die te zien was waren de kleuren al uitgedoofd ...
De voorgrond vind ik niet zo heel bijzonder. Ook bij silhouetten zie ik graag een aandachtspunt. Maar met die hemel is dat
misschien niet eens nodig... Want die is toch wel puur genieten
FLICKRPHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Prachtige lucht! In het origineel vind ik de verhouding lucht vs voorgrond aangenamer. Bij de 16:9 versie zou ik daarom ook een stukje van de voorgrond afsnijden het trekt nu te veel aandacht
Mooie update. De voorgrond vind ik interessant genoeg zo, met de silhouetten van het landschap.
Niet dat de ruis me erg stoort, maar door de foto even door noiseware te halen is daar al veel van verdwenen.
Comment