Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schulensmeer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schulensmeer

13mm
    f11
    0.6s
    iso100
    Groetjes,
    Dominic

Re: Schulensmeer

Hoi Dominic...heel mooie compo ........ben me nu wel aan het afvragen waar de opname precies gemaakt is..kan me niet herinneren waar er ergens zo een hout vlondel het meer in kruipt... er zijn er wel natuurlijk, daar waar de bootjes van de vissers liggen...dit is waarschijnlijk ergens dicht bij het vloot...
    Ik woon daar op enkele minuten vandaan en kom er wekelijks toch een keer of drie....
    https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Mooi licht op het water Dominic.
      Mvg.

Comment

Mooi maar het gebrek aan detail in de overbelichte luchtdelen kon je oplossen met meerdere foto's te nemen, maar dat weet je wel.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Op het einde van de steiger met een boek... daar zou ik nu willen zijn si. Zo een mooie rustige plaats.

Ik volg de vorige reacties Dominic.

Gr, Daniel.

Comment

Dank jullie voor het kijken en voor de reacties.

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
            Hoi Dominic...heel mooie compo ........ben me nu wel aan het afvragen waar de opname precies gemaakt is..kan me niet herinneren waar er ergens zo een hout vlondel het meer in kruipt... er zijn er wel natuurlijk, daar waar de bootjes van de vissers liggen...dit is waarschijnlijk ergens dicht bij het vloot...
            Ik woon daar op enkele minuten vandaan en kom er wekelijks toch een keer of drie....
            Dit is inderdaad vlak bij het vloot. Een paar meter naar links heb je de aanlegplaats.

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
            Mooi maar het gebrek aan detail in de overbelichte luchtdelen kon je oplossen met meerdere foto's te nemen, maar dat weet je wel.
            mvg,
            Eddy
            Ik weet het Eddy. Het is natuurlijk geen excuus, maar ik had me niet voldoende op de koude gekleed en ben gaan lopen na enkele foto's
            Groetjes,
            Dominic

Comment

Zo'n mooi foto, met een heerlijke compo en prachtige kleurtjes op het water.
              Maar...... Eddy zei het al.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
              X