Denkt hij een klimrek te vinden.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zelfs in de kerk...
Collapse
X
-
-
-
Re: Zelfs in de kerk...
Tof beeld maar voor mij te donker en zeker voor een kind.
Histogram in orde brengen, de rechterzijde is leeg.
Na het oplichten zal je zien dat de foto ook nog rechtgezet moet worden.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtTof beeld maar voor mij te donker en zeker voor een kind.
Histogram in orde brengen, de rechterzijde is leeg.
Na het oplichten zal je zien dat de foto ook nog rechtgezet moet worden.
mvg,
Eddy
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Het licht in een kerk is meestal niet dat van op een zonneterras; Mijn inziens is dit niet te donker, het jongetje zijn gezicht is goed belicht, zie je ook aan het blauwstenen klimrek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtHet licht in een kerk is meestal niet dat van op een zonneterras; Mijn inziens is dit niet te donker, het jongetje zijn gezicht is goed belicht, zie je ook aan het blauwstenen klimrek.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtKijk dan eens naar het histogram.
mvg,
EddyNikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
Comment
-
Het is logisch dat een histogram van een foto in een donkere omgeving rechts geen kromme geeft bij gebrek aan witte, of bleke delen. Een histogram moet je dus ook interpreteren in functie van de omgeving van de gemaakte foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtHet is logisch dat een histogram van een foto in een donkere omgeving rechts geen kromme geeft bij gebrek aan witte, of bleke delen. Een histogram moet je dus ook interpreteren in functie van de omgeving van de gemaakte foto.
Nu begrijp ik beter je nickname.
Ik zou wel eens foto's van jou willen zien, vooral voor de belichting, maar ik stel vast dat je alleen commentaar geeft en geen foto's post.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
Comment