Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Murene

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Murene

Meestal stil hangend in een hol met enkel het kopje zichtbaar. Je zou er van versteld staan hoe groot zo'n beest echt is... In tegenstelling tot wat velen denken, volstrekt ongevaarlijk dier.

Murene

by Wim Bollein, on Flickr

SONY RX100MII ; Ikelite behuizing en flits ; ISO 160 ; f/2.0 ; 1/160sec ; 10mm

Re: Murene

Knap hoe die komt kijken , mooi dat azurblauwe!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

De murene ziet er "knapper" uit op foto dan dat hij in het echt is Mooie kleuren.
      Je hebt wel je ding gevonden, die onderwaterfotografie. Zo zie je maar het is overal de moeite om foto's te maken.
      grt. Ria

Comment

die beestjes heb je in alle soorten en maten hoor maar als je de hele grote, vrij zwemmend, tegen komt bij een nachtduik is dat heel indrukwekkend.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Bedankt voor de reacties!

Ria, boven water ben ik er ook niet mee gestopt ze, maar als je een volle week gaan duiken bent, dan heb je wel wat foto's natuurlijk (zeker in een tempo van eentje per dag). Maar, bijna erdoor .

Lazy Charles, vrij zwemmende ook gezien en inderdaad, zijn redelijke joekels, maar daar heb ik geen foto van die me zelf kon bekoren. Nog heel veel te leren hé

Comment

Mooi maar als je onderaan en rechts wat weghaalt gaat er wat weinigzeggend onscherps weg en het komt de compo ten goede
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Twee hobby's in één slag, duiken en fotografie. Hier een foto die er mag wezen.

Comment

Working...
              X