Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Bedankt voor de reacties. Het zijn witte huisjes en ik dacht dat ze er bij hoorden.
Ik heb een andere mondeling opmerking gehoord die me meer aanspreken, maar weet niet hoe ik zo iets zou moeten uitvoeren.
De opmerking was dat het middelste gedeelte te veel ruimte in beslag nam en dat de wolken zouden moet beginnen vanaf de hoogste lichtvlek.
Ik zou daar een stuk moeten van kunnen uitsnijden en terug aan elkaar plakken.
mvg Suske
...Ik heb een andere mondeling opmerking gehoord die me meer aanspreken, maar weet niet hoe ik zo iets zou moeten uitvoeren...
Er bestaat redelijk wat software om hetgeen je wilt uit te voeren. Natuurlijk heeft niet iedereen dezelfde programma's...
Mocht je met lagen kunnen werken dan is hetgeen je wenst vlot te bewerkstelligen.
Hierbij een paar linkjes (wel enige tijd geven om te laden...starten automatisch)met de door jou gewenste bewerking in fotoshop en of in corel PSPX6. Gezien het formaat in Mb van deze filmpjes worden deze eind deze week opnieuw verwijderd om ruimte te maken voor andere zaken. Je kunt ze desgewenst downloaden. (Rechtsklik op foto of film en dan opslaan als...)
Het rechter huisje (dat nogal in de aandacht geplaatst werd) heb ik weggecloond. Daar doe je uiteraard mee wat je best past. Ik heb de indruk dat er links van de kloof eveneens een huisje staat dat veel minder in het oog springt.
Mochten deze links je storen geef je maar een seintje en dan worden ze verwijderd.
Mocht je nog bijkomende informatie wensen mag je gerust een PB sturen.
Er bestaat redelijk wat software om hetgeen je wilt uit te voeren. Natuurlijk heeft niet iedereen dezelfde programma's...
Mocht je met lagen kunnen werken dan is hetgeen je wenst vlot te bewerkstelligen.
Hierbij een paar linkjes (wel enige tijd geven om te laden...starten automatisch)met de door jou gewenste bewerking in fotoshop en of in corel PSPX6.
Gezien het formaat in Mb van deze filmpjes worden deze eind deze week opnieuw verwijderd om ruimte te maken voor andere zaken. Je kunt ze desgewenst downloaden. (Rechtsklik op foto of film en dan opslaan als...)
Het rechter huisje (dat nogal in de aandacht geplaatst werd) heb ik weggecloond. Daar doe je uiteraard mee wat je best past. Ik heb de indruk dat er links van de kloof eveneens een huisje staat dat veel minder in het oog springt.
Mochten deze links je storen geef je maar een seintje en dan worden ze verwijderd.
Mocht je nog bijkomende informatie wensen mag je gerust een PB sturen.
Marc
Bedankt voor de uitleg. Ga ik zeker uitproberen.
Mvg Suske
Comment