Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie profielfoto, alleen ik vind het wit te wit en te eentonig. Zal waarschijnlijk zo zijn dat we in de wereld dit minder tegenkomen, en dus wringt het.
Eddy, je bent van alle markten thuis.
Op mijn tablet vond ik huidskleur nogal grauw en ik heb vooraleer commentaar te geven mijn computer aangezet - al een geluk dat ik niet onmiddellijk in mijn pen ben geschoten.
Mooi gedaan ! Om de een of andere reden wordt mijn aandacht getrokken naar het oog en de reflectie die je erin kunt zien.
Die had ik gemist.
Mooi portretje. Scherp op het oog en een mooie uitsnede.
Tegenlicht is niet makkelijk.
Gelukkig had je ook voldoende licht uit jouw richting.
K3 horen door de koptelefoon zal het wel niet geweest zijn daarvoor zit ze te stil met volle aandacht te luisteren. Mooi weergegeven dit nagelbijtertje.
Comment