Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je weet dat ik fan ben van fotografie met lange sluitertijden en dus van deze ook weer. Een mooie dieptewerking met zachte kleuren maken het compleet.
Aan de horizon een stukje land te zien van Walcheren denk ik. Is dit Nieuwvliet?
Je weet dat ik fan ben van fotografie met lange sluitertijden en dus van deze ook weer. Een mooie dieptewerking met zachte kleuren maken het compleet.
Aan de horizon een stukje land te zien van Walcheren denk ik. Is dit Nieuwvliet?
Gr, Daniel.
Deze foto heb ik genomen te Breskens Daniel, welk stukje land er ligt aan de overkant kan ik u niet vertellen. Misschien weet er dat wel iemand hier ?
Bedankt voor jullie reacties.
Mvg.
Comment