Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het komt nogal donker over, desondanks het licht gisternamiddag/vooravond vrij mooi was in het bos. (Ja, ik liep daar ook ergens rond )
Misschien kan je proberen de schaduwen wat op te lichten? Of het geheel een half stopje meer geven en de hooglichten dan wat temperen.
Ik vind het 1 van de moeilijkste onderwerpen om te fotograferen, omdat je snel het overzicht verliest. Ondanks de 50mm, blijft deze nog ok.
Het komt nogal donker over, desondanks het licht gisternamiddag/vooravond vrij mooi was in het bos. (Ja, ik liep daar ook ergens rond )
Misschien kan je proberen de schaduwen wat op te lichten? Of het geheel een half stopje meer geven en de hooglichten dan wat temperen.
Ik vind het 1 van de moeilijkste onderwerpen om te fotograferen, omdat je snel het overzicht verliest. Ondanks de 50mm, blijft deze nog ok.
Gr, V.
volledig mee eens, komt te donker over volgens mij
Comment