Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Energie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Energie

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Energie

Hoe grappig, ik wou EXACT dezelfde foto nemen (van een andere windturbine) 2 dagen geleden.
    Ik vind het effect goed gelukt, alleen vraag en vroeg me eigenlijk af of je op een of andere manier de wiek "scherp" kunt krijgen op het laatste moment van de foto, zeg maar.. Ik hoop dat je weet wat ik bedoel misschien door nog een salvo van scherpe foto's te maken achteraf en deze dan over deze te kleven, maarja da's valsspelen hé.
    goeie shot, enige echte punt van kritiek, is waar je niet aan kan doen, het weer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bits Bekijk bericht
      Ik vind het effect goed gelukt, alleen vraag en vroeg me eigenlijk af of je op een of andere manier de wiek "scherp" kunt krijgen op het laatste moment van de foto, zeg maar.. Ik hoop dat je weet wat ik bedoel misschien door nog een salvo van scherpe foto's te maken achteraf en deze dan over deze te kleven, maar ja da's vals spelen hé.
      Als je alle foto's die hier verschijnen op BD waaraan gefoefeld is zou weghalen, dan blijft er niet veel meer over.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

De beweging goed in beeld.
        En door het huisje erbij te betrekken krijg je een goede indruk van hoe groot dat ding wel niet is.

Met een beetje naverscherping krijg je alles scherp wat scherp hoort te zijn.
        Groetjes,
        Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
          Met een beetje naverscherping krijg je alles scherp wat scherp hoort te zijn.
          Zoals??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
            Zoals??
            Alles behalve de lucht en de wieken
            Mag wat mij betreft wat scherper.
            Groetjes,
            Dominic

Comment

Ik weet niet wat Dominic bedoelde, maar heb nu al een paar keer terug komen zien en telkens krijg ik de indruk dat de paal van de windmolen scherpte mist.

Comment

Working...
              X