![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/12280595/2015-04-16_DSC_4156.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Energie
Collapse
X
-
-
Re: Energie
Hoe grappig, ik wou EXACT dezelfde foto nemen (van een andere windturbine) 2 dagen geleden.
Ik vind het effect goed gelukt, alleen vraag en vroeg me eigenlijk af of je op een of andere manier de wiek "scherp" kunt krijgen op het laatste moment van de foto, zeg maar.. Ik hoop dat je weet wat ik bedoelmisschien door nog een salvo van scherpe foto's te maken achteraf en deze dan over deze te kleven, maarja da's valsspelen hé.
goeie shot, enige echte punt van kritiek, is waar je niet aan kan doen, het weer
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bits Bekijk berichtIk vind het effect goed gelukt, alleen vraag en vroeg me eigenlijk af of je op een of andere manier de wiek "scherp" kunt krijgen op het laatste moment van de foto, zeg maar.. Ik hoop dat je weet wat ik bedoelmisschien door nog een salvo van scherpe foto's te maken achteraf en deze dan over deze te kleven, maar ja da's vals spelen hé.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtMet een beetje naverscherping krijg je alles scherp wat scherp hoort te zijn.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtZoals??
Mag wat mij betreft wat scherper.Groetjes,
Dominic
Comment
-
Comment