update:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
'k heb de zon zien zakken in de zee - I
Collapse
X
-
-
Re: 'k heb de zon zien zakken in de zee - I
Opnieuw zeer verzorgde opname ! Knappe compositie. Waren die plantjes op de rotsen zo groen of heb je ze wat teveel substral gegeven ?Mvg Philip
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtOpnieuw zeer verzorgde opname ! Knappe compositie. Waren die plantjes op de rotsen zo groen of heb je ze wat teveel substral gegeven ?
Substral heb ik niet zitten in mijn fototas, dus dat zal de oorzaak niet zijn. Ik moet wel zeggen dat deze rotsen serieus groen en glibberig zijn als de zee net is teruggetrokken, ik heb het aan de lijve ondervonden bij deze foto's
Comment
-
-
Zéér mooie foto die volgens mij nog sterker wordt als je beneden een stuk afhaalt tot je een 16:9 formaat hebt.
De voorgrond vraagt nu teveel aandacht.
Goed bezig.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtZéér mooie foto die volgens mij nog sterker wordt als je beneden een stuk afhaalt tot je een 16:9 formaat hebt.
De voorgrond vraagt nu teveel aandacht.
Goed bezig.
mvg,
Eddy
Bij deze toch een update geplaatst in 16:9. Omdat ik meestal landschappen plaats in 16:9 dacht ik eens iets anders te doen.
Comment
-
-
Bedankt voor de update.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtOpnieuw zeer verzorgde opname ! Knappe compositie. Waren die plantjes op de rotsen zo groen of heb je ze wat teveel substral gegeven ?
is dit goed weergegeven. Aangename foto om te zien.
Gr, Daniel.
Comment
-
prachtig beeld ....beiden zijn mooi.....
Comment
Comment