Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Laat ik nu eens niet weten wat ik zie .
Ik zie onderaan een groot drijfblad van een waterplant denk ik, maar wat dat kleurige ding daar boven hangt te zweven is me een raadsel
Of ligt 'het ding' ook in het water en is het zijn weerspiegeling eronder....
Ik zie ook precies twee gele draden ...
Kan je een beetje uitleg geven ?
Dat zwevend ding is een drijvende plant (waarvan ik de naam me niet herinner). Ik vond het effect van het zweven wel mooi, maar het zijn eigenlijk gewoon drijvende waterplanten in een serre.
De vlekjes zijn geen sensorvlekken, maar onreinheden op het water. In de andere uitsnede die ik had (en die ik net heb geplaatst) zijn die vlekjes minder aanwezig.
Dank voor de reacties. Zelf vind ik de tweede de mooiste, maar bij het posten dacht ik dat nr1 beter in de smaak zou vallen doordat die wat minder "benauwd" is.
wel ik vind dat nu eens een kunstige foto, eerst eens goed kijken wat het eigenlijk is en terwijl ontdek je de echte waarde van de foto
knap gedaan ik vind ze allebei goed
mvg martine
Comment