![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/38492177/april%202015/IMG_3547-bewerkt.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aquarelletje
Collapse
X
-
-
Re: Aquarelletje
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk zou in levels de middelste schuiver een stuk naar rechts trekken zodat je kleuren wat meer pit krijgen.
Nu oogt het nogal bleekjes. Wel heel druk door al die takken/takjes.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk zou in levels de middelste schuiver een stuk naar rechts trekken zodat je kleuren wat meer pit krijgen.
Nu oogt het nogal bleekjes. Wel heel druk door al die takken/takjes.Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtNiets aan toe te voegen.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Takken zijn soms verleidelijk om te fotograferen en voor ons oog heel goed te onderscheiden maar de camera maakt er over 't algemeen een warboel van. Ik zou deze foto dan, persoonlijk, in het z/w zetten met veel contrast. Deed mij niet echt aan een aquarel denken.
Comment
-
-
Voor mij te druk en mis ook een duidelijk onderwerp. Weet niet goed waar naar kijkenA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
Comment