Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsopkomst in de polders
Collapse
X
-
-
Re: Zonsopkomst in de polders
Erg goed geluk als je het mij vraagt!
het gras aan de linkerkant van het water vind ik afleidend. Het pakt men aandacht om de een of andere manier weg van de rest van de foto, maar dat zal hoogst waarschijnlijk wel aan mij liggen.
Neemt niet weg dat ik het een zalig mooie foto vind!
-
prachtig beeld....die V-vorming heel mooi....en die bomen in de verte ......ik had links wel een 4 tal cm weggesneden ...tot aan het eind van de greppel vanachter...maar zo ook mooi hoor.......
Comment
-
nice one!!!
Comment
-
Zo geslaagd dat ik er zou afblijven, knap gedaan.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Een hele mooie, vooral mede door die zonnestralen over de groene weide.
Misschien eens proberen de rechteronderhoek een ietsje op te lichten, maar oppassen het kan evengoed slechter worden, ik heb het niet geprobeerd.
Maar verder vooral afblijven.
Comment
-
-
-
Blij deze hier ook te zien! Prachtig plaatje!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Dit mooie moment verdient het zeker om gefotografeerd te worden.
Ik wil geen spelbreker zijn, maar toch mijn gedachten even laten weten.
De compo zou naar mijn mening beter worden als het pad(uiterst rechts) was vermeden. Want nu trekt dat teveel aandacht. (dus eerder afsnijden, dan oplichten)
Hoewel het geel op het gras het echt schitterend doet, vind ik het boven de horizon net iets teveel.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtPrachtig ! Afblijven. Niets wegsnijden.
Mvg
Suske
Comment
-
-
Hele mooie en sfeerrijke foto!
Croppen of niet, ik weet het niet zo goed, maar ik vind hem nu in ieder geval al heel geslaagd, zeker met de mooie stralen.
Ik denk eerder niet croppen, maar misschien was je bij de opname beter nog enkele stapjes naar voor gegaan.
Comment
-
Comment
Comment