Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De beste foto van de tentoonstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De beste foto van de tentoonstelling

Jammer stelde de tentoonstelling in mijn ogen niet veel voor. De reflectie in het glas van deze kader vond ik wel leuk.

Nikon D3200
    AF-S Nikkor 18-105mm 1:3.5-5.6G DX - kitlens
    Shot @ f/5.0, 1/125s, 50mm, ISO 200

Graag kritiek!
    Last edited by Bits; 16 april 2015, 17:13.

Re: De beste foto van de tentoonstelling

Oei en ik heb geen kritiek! Wel vind ik deze leuk om een saaie tentoonstelling op te lossen!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Ondanks alles mooi Persoonlijk zou ik trachten de reflectie wat harder (Zwarter) te maken.
      Mvg
      Suske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
        ......... Persoonlijk zou ik trachten de reflectie wat harder (Zwarter) te maken.
        Mvg
        Suske
        Ook mijn gedacht. Dan is jou foto tenminste nog de moeite om naar te kijken.
        grt Ria

Comment

Spijtig dat de kader er niet helemaal op staat, toch een goed initiatief om zo een selfie te maken.

Comment

Dankje voor jullie reacties.
            Oei en ik heb geen kritiek! Wel vind ik deze leuk om een saaie tentoonstelling op te lossen!
            Fijn, dankje!
            Ondanks alles mooi Persoonlijk zou ik trachten de reflectie wat harder (Zwarter) te maken.
            Gedeeltelijk akkoord, dat heb ik ook geprobeerd en dat resultaat was ook wel tof opzich, maar ik vond het "persoonlijker" en leuker om het net wat speelser te houden door het onherkenbare/schim-achtige. (EDIT : de reflectie moest naar mijn mening deel uitmaken van de kader zeg maar, de tekst aanvullen, zo zag ik het toch in men hoofd ).
            Ook mijn gedacht. Dan is jou foto tenminste nog de moeite om naar te kijken.
            Grof, maar eerlijk, dat stel ik wel op prijs. Ik begrijp wel wat je bedoeld, de foto heeft niet heel veel inhoud, maar ergens was dat de bedoeling om aan te tonen wat de tentoonstelling zelf voor me betekende
            Spijtig dat de kader er niet helemaal op staat, toch een goed initiatief om zo een selfie te maken.
            Ja! Dat sloeg me ook recht in het gezicht toen ik de RAW opende. Ik had 'm beter op 35mm gemaakt, dan had ik de volledige kader wél gehad.
            Net als men vorige post, het is iets dat ik echt moet aan (of af-)leren precies (ivm te fel ingezoomd foto's maken). Ik ben altijd bang dat ik kwaliteit verlies als ik te ver af sta, maar dat is de reinste onzin hé... Ik ga er nog meer op letten.
            Last edited by Bits; 16 april 2015, 21:54.

Comment

Ik denk dat je mijn reactie verkeerd begrepen hebt......met de opmerking....dan is jou foto nog de moeite om naar te kijken....
              Heb ik dat wel letterlijk bedoeld. Ik vind jou foto ook heel mooi.
              Sorry ik mij beter moeten uitdrukken
              Grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
                Ik denk dat je mijn reactie verkeerd begrepen hebt......met de opmerking....dan is jou foto nog de moeite om naar te kijken....
                Heb ik dat wel letterlijk bedoeld. Ik vind jou foto ook heel mooi.
                Sorry ik mij beter moeten uitdrukken
                Grt. Ria
                Oh ja nu ik het opnieuw lees, zie ik inderdaad dat ik er te snel overheen gelezen heb! Bedankt! Sorry voor de verwarring!

Comment

mijn eerste gedacht was ook "geef hem wat meer pit, maar na wat langer kijken ...
                  het subtiele van jouw schim .. we zien je scherpstellen en afdrukken...
                  wat ik me wel blijf afvragen is "is dat een balpen tussen je vingers?

Comment

Knap niet alledaagse foto, mooi.
                    mvg,
                    Eddy
                    Smaken verschillen

Comment

Ik wist dat die vraag ging komen!
                      Dat is het uiteinde van het "lintje" van men schouderband dat uitsteekt Vond ik ook jammer, maar ik vond het zonde om het te ps'en

en thx eddy

Comment

Working...
                      X