Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
bedankt voor het kijken en de reactie
ja wat boeit mensen dat is voor iedereen verschillend en ik vind het altijd leuk om eens iets anders dan landschappen , ondergaande zon, enz te plaatsen
mvg martine
Aan de schaduw links op de weg is duidelijk te zien dat het zeer zonnig was.
Daarom zou ik nog wat oplichten (is trouwens ook te zien in het histogram).
bedankt voor het kijken en de reactie
ik zal de foto dan toch wat oplichten maar zoals je opgemerkt hebt was het zeer zonnig en op al mijn lichte kleuren was er clipping(overbelichting) daarom heb ik
mijn foto donkerder gemaakt want vanaf je hem lichter maakt is die clipping er terug en dat probeer ik altijd te vermijden
toch bedankt voor de tip
mvg martine
Comment