Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sint-Veroonsmars 2015 - 01

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sint-Veroonsmars 2015 - 01

Heel veel volk gisteren op de Sint-Veroonsmars 2015 in Lembeek
    Ik heb ze niet geteld maar volgens de kranten sneuvelde het record.
    Hieronder de kop van de stoet - op brug zie je de sliert van wandelaars die het schrijn van Sint-Veroon volgen - goed voor een tocht van 20 km ...

mijn website : klik

Re: Sint-Veroonsmars 2015 - 01

Alvast een goede opener, Peter.

Ben benieuwd om de rest van je reeks te zien: dit soort fotografie moet het niet hebben van (vaak holle) esthetiek maar des te meer van inhoud - bij voorkeur uiteraard ook goed in beeld gebracht - en die komt maar tot uiting als je de ganse reeks kan tonen.
    Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Vind het een mooi beeld, de weerkaatsing van de brug met de mensen erop in het water, mooie lucht....alleen zou ik het pad wat opschuiven naar links zodat het in de hoek vertrok....
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
        Alvast een goede opener, Peter.

Ben benieuwd om de rest van je reeks te zien: dit soort fotografie moet het niet hebben van (vaak holle) esthetiek maar des te meer van inhoud - bij voorkeur uiteraard ook goed in beeld gebracht - en die komt maar tot uiting als je de ganse reeks kan tonen.
        Yves, waarom zo negatief over esthetiek? Zeg niet te snel "holle esthetiek" want ook hier zijn de smaken verschillend.
        OT. Deze foto kon mooier in beeld worden gebracht door het aangezicht van de eerste persoon volledig vrij te laten.(één stap naar rechts)
        Het rood-witte lint is ook geen meerwaarde voor de foto, zeker niet dat kleine stukje rechts beneden.
        Ik wacht op de volgende beelden Peter, die zullen wel beter zijn.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Klopt wel allemaal wat je zegt - Eddy - maar vind het toch wel streng
          Uiteindelijk blijft het straatfotografie - en je hebt niet alles in de hand.

In mijn compositie heb ik er hier speciaal voor gezorgd om de balustrade links mee te nemen - dat de staf juist voor het gezicht komt noem ik pech.
          Men zou het niet zeggen maar gaat echt wel snel - de mannen houden een stevig wandeltempo aan.

Telkens je halt houdt om een foto te nemen moet je nadien terug lopen (met fotorugzak) om voor die mannen uit te blijven.
          De wegjes zijn daar zo smal dat je best niet achterop geraakt.

Gelukkig houden ze halt aan de kapellekes - daar kan je dan weer een beetje uitrusten

Groet
          Peter
          Last edited by blauwzwart; 8 april 2015, 07:19.
          mijn website : klik

Comment

Mooi in beeld gebracht.
            Het rood/witte lint viel me ook onmiddellijk op, en vind ik zelfs een beetje storend.
            De lange sliert volgelingen en de weerkaatsing in het water vind ik dan weer mooi gedaan.

Comment

Working...
            X