Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Prima ballerina
Collapse
X
-
-
Re: Prima ballerina
Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk berichtSien , is dit een vogel of een actiefoto, Komt nogal verwarrend over en is (maar dat is persoonlijk) onscherp.
Mvg Suskevriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
ik vind dit nu eens wel goed gedaan zieFLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk berichtik vind dit nu eens wel goed gedaan zievriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtGoed idee en Mooi gedaan
PeterOorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk berichtbewerkte versie vind ik heel geslaagd en het idee schitterend
mvg martinevriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
die mag aan de muur ;-)
Comment
-
-
-
Zeer mooi vastgelegd met een mooie DOF.
Alleen een kleine bedenking;
Ik denk dat een mix van de 2 versie mooier zou zijn(kan het hier niet proberen, ben op het werk) Ik zou in de eerste versie alleen de ballerina's(in de tweede versie staan de ballerina's er fantastisch op) lokaal oplichten zodat de het doek mooi zwart blijft. In je bewerkte versie zie je nu die witte puntjes en die zou je dan niet hebben(je kan eventueel ook alleen die witte puntjes wegwerken). Als ik het verkeerd zie, mag ik gerust verbeterd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtMooie foto, passende titel.Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtdie mag aan de muur ;-)Oorspronkelijk geplaatst door Eric Vannerom Bekijk berichtKnap gedaan.
Grt
EricOorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtZeer mooi vastgelegd met een mooie DOF.
Alleen een kleine bedenking;
Ik denk dat een mix van de 2 versie mooier zou zijn(kan het hier niet proberen, ben op het werk) Ik zou in de eerste versie alleen de ballerina's(in de tweede versie staan de ballerina's er fantastisch op) lokaal oplichten zodat de het doek mooi zwart blijft. In je bewerkte versie zie je nu die witte puntjes en die zou je dan niet hebben(je kan eventueel ook alleen die witte puntjes wegwerken). Als ik het verkeerd zie, mag ik gerust verbeterd worden.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Die witte puntjes (stofjes?) vallen inderdaad wel op tegen die zwarte achtergrond, maar heel mooi gedaan. Klassevol.Mvg Philip
Comment
-
Comment