Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bekijk je histogram eens Sien.
Oei of oeps, mogen we die verwijzeing hier überhaupt nog wel schrijven
PS Tenzij het aan mijn scherm ligt, want ik kijk op laptop wegens desktop in onderhoud voor een weekje.
Dus als anderen het anders zien weet je waarmee het kan te maken hebben.
In feite schrijf ik beter geen reacties wanneer ik op laptop moet kijken maar voor deze is het nu te laat, dus tot over een weekje of zo
Leuke plaat, maar ik denk dat hij iets te warm is. (mits geen bewuste keuze)
Als je wat meer "leven'' in de lucht zou kunnen krijgen, zou dat zeker een meerwaarde opleveren.
Bekijk je histogram eens Sien.
Oei of oeps, mogen we die verwijzeing hier überhaupt nog wel schrijven
PS Tenzij het aan mijn scherm ligt, want ik kijk op laptop wegens desktop in onderhoud voor een weekje.
Dus als anderen het anders zien weet je waarmee het kan te maken hebben.
In feite schrijf ik beter geen reacties wanneer ik op laptop moet kijken maar voor deze is het nu te laat, dus tot over een weekje of zo
Tuurlijk waarom zou dat niet mogen?Ik heb jouw goed advies al direkt aangepast zie!Dank!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Mooie compo in deze sfeervolle foto.
Ik twijfel wel wat over de toning, lijkt me inderdaad ook iets te warm (lees "geel"). Als dit een bewuste keuze is, zeker niets aan veranderen, fotograaf is baas
Een foto waar ik kop nog staart aan krijg; vuurtoren is herkenbaar en aan de titel te zien zou het in de buurt van de zee kunnen zijn. De tint en de lucht vind ik mooi en de intrige laat mij langer kijken.
Ik denk dat je iets verkeerd gedaan hebt bij de plaatsing van de up Sien, want nu zijn beide foto's (zowel de up, als de zogezegd eerst geplaatste, identiek).
Mijn comment over het histogram gaat op die manier natuurlijk de mist in, wat jammer is.
Nu zullen er wel weer een deel zijn die denken 'wat heeft die Djivan dan wel aan het histogram gemerkt ??'.
PS Ik zie dat je waarschijnlijk om 12u20 in orde gebracht hebt .
Comment