Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
betere tijden qua weer dan toch. Is er een speciale reden waarom je er zoveel lucht hebt opgezet? gewoon egaal blauwe lucht vind ik een beetje saai(persoonlijke smaak). vastgelegd op een goed moment maar denk dat er qua compositie betere opties waren.
Het is een compromis. De voornaamste reden is dat de foto is genomen met de nikon 1 aw1 op 11mm en als ik teveel crop dan zie je toch wel de beperkingen van het toestel (en de fotograaf).
De foto is al een crop - achter het "meisje" liep de man of vriend, maar die heb ik er afgesneden. Nu zie je 2 kerels die gepassioneerd door de zee en de golven zijn en die toch even afgeleid worden als er een dame passeert.
Ik ben het met je eens dat gewoon blauwe lucht saai is, maar in het geheel en door het contrast met de golven stoorde het me niet - deze keer (het kan ook zijn dat ik me onbewust heb laten leiden door een verlangen naar de zomer )
betere tijden qua weer dan toch. Is er een speciale reden waarom je er zoveel lucht hebt opgezet? gewoon egaal blauwe lucht vind ik een beetje saai(persoonlijke smaak). vastgelegd op een goed moment maar denk dat er qua compositie betere opties waren.
Indien je nog wat zand overhebt op je origineel, kan je eens proberen de foto *exact* in drie te delen in een vierkant formaat. (Dus iets meer zand, nog iets minder lucht.)
In je vierkant zou ik ook nog die wolken (of dikke sensorvlekken?) weghalen.
haha de dame maakt de foto..
geel goed gezien, ga ook voor 4kant crop ik zou ook eens kijken om die 3 wolkjes er uit te halen, maakt het geheel nog strakker.
Ik heb lang getwijfeld of ik de wolkjes zou laten staan of weghalen in de eerste versie. Het lijken grote vlekken, maar het zijn wel echt wolkjes - nu zijn ze weg.
Ik heb inmiddels versie 3 geplaatst en rekening gehouden met jullie suggesties.
Comment