Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik ben gisteren even de sfeer in het Tyne Cot Cemetery gaan opsnuiven.
Jammer genoeg de werken moeten staken door regen.
Heb toch een paar beelden die de sfeer goed weergeven (vind ikzelf dan).
Rest van de reeks post ik de komende dagen.
mooi en sereen, met duidelijk oog voor symmetrie en afwerking ; heel sereen ;
om stil en een beetje triest van te worden... gelukkig schijnt het zonnetje vandaag wel
Mooi strakke plaat, met de sfeer goed weergegeven. (ook door het weer)
onderaan de bomen is inderdaad "iets" te zien, maar ook een klein randje van het verscherpen.
Ben altijd benieuwd als ik beelden als deze kan zien, vooral dan wat er op de plaat komt, en in welke compo, want kan er alleen maar uit leren. En deze vind ik ook wel knap gekozen . De sfeer zit in ieder geval goed. Kom daar maandelijks zeker een paar keer door het feit dat ik werk voor het bedrijf die instaat voor het onderhoud van de begraafplaatsen. Voor mij persoonlijk wel ietsje teveel bewerkt en verscherpt, maar da's mijn bescheiden mening. Zal wel beroepsgebonden zijn, maar vind dat dan de vertekeningen en verkleuring van het witsteen iets teveel naar voor komen.
Niettegenstaande , knappe opname
Greetz
Dirk
Comment